STOERE EN EERLIJKE WOON & LIFESTYLE ACCESSOIRES

Verzenden & retourneren

 

Wat zijn de berzorgkosten?

 

Bij bestellingen onder de € 75,- betaal je standaard een vast laag tarief van € 5,99 aan verzendkosten. Dit geldt ook voor de grote, zwaardere pakketten. Bestel je voor meer dan €  75,- dan wordt je pakket binnen Nederland gratis bezorgd. Uitzondering hierop zijn de Waddeneilanden.

 

Kan ik een artikel retourneren?

 

Ja, dat kan, als je voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, onbeschadigd en ongebruikt en zit nog in de originele verpakking
  • Je bent binnen de zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn loopt vanaf het moment je de bestelling hebt ontvangen.

Hoe kan ik retourneren?

  • Meld je retourzending aan via hallo@pluckboutique.nl .  Vermeld hierbij je naam, adresgegevens, ordernummer en het product dat je retour wilt zenden.
  • Zorg ervoor dat de producten weer goed worden ingepakt, zodat de retourzending onbeschadigd bij ons aan komt.
  • Zorg dat je een track & trace code hebt. Bewaar deze goed, zodat het pakket getraceerd kan worden (bij PostNL). Gaat het om dure producten? Dan raden wij aan om deze verzekerd te laten retourneren. Defecte of niet aangekomen producten worden niet door ons vergoed.
  • Zet je eigen afzendadres ook op de doos, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is. De kosten voor het  retourzenden zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst en controle van de retourzending storten wij het aankoopbedrag minus de verzendkosten terug op dezelfde rekening als waar in eerste instantie het bedrag van afgeschreven is. Dit doen we zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen.
 

Wat doe ik als mijn artikel bij ontvangst beschadigd is?

 

Controleer zodra je de bestelling binnen hebt of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Is dit niet zo? Neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via hallo@pluckboutique.nl